22 Haziran 2023 Perşembe

Amaama to Inazuma (Sweetness & Lightning)


Tür: Komedi, Hayattan Kesitler, Seinen


Bölüm: 12


Yıl: 2016
 
 
Konusu:
Matematik öğretmenliği yapan Kouhei Inuzuka kızı Tsumugi’yi büyütmek için yalnız bir baba olarak elinden geleni yapmaktadır. Küçüklüğünden beri yemeyi çok sevmez ve yemek yapmada kötüdür, ama hayatları öğrencilerinden biri olan, Kotori Iida ile karşılaşınca değişir ve birlikte ev yapımı yemekler maceraları başlamış olur. Bu üçü masada olduktan sonra, bu olaylar dizisinin lezzetli olacağına hiç şüphe yoktur.

 

 


Baba - kız ilişkisini işleyen, yemek yapma konusunda heves getiren türden, eğlenceli bir anime. Karakterlerin bir hikayesi var, onları da izliyoruz, ancak daha çok yemek yapmak ve yemek üstüne odaklanılmış, farklı olaylar beklemeyin yani.

 

Çok karakter yok ve karakterler genel olarak iyi. Tsumugi ise tatlılığı ile şüphesiz animenin odak noktası. Çocuk karakter için bu ses sanatçısı çok uygun olmuş, seslendirmesi cidden tatlı, ancak çizimi biraz abartıya kaçmış, saçı falan, daha sade bir görünüm daha iyi olurmuş.

Ayrıca Tsugumi'nin bazı yemeklere karşı yaptığı seçicilik bana şımarıkça geldi ve bunu itici buldum, aslında animede gerçeği yansıtmışlar, ben genel olarak bunu şımarıkça buluyorum zaten. Biliyorum her yemeği sevmek zorunda değiliz, ben de her şeyi yemem ama belki de o kısımları yansıtma şekilleri beni rahatsız etti, bilmiyorum.

Bunu bir kenara bırakırsak, sevimli, sıcak ve iştah açıcı bir seri. Kesinlikle aç karnına izlememeniz gereken bir anime :D

 

 

___________________

Kaynak: turkanime.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

One Piece

  One Piece   (hala yayınlanmaya devam ediyor) - GÜNCELİM   Tür: Aksiyon, Macera, Komedi, Süper Güçler, Dram, Fantastik, Shounen   Bölüm: ∞ ...