22 Haziran 2023 Perşembe

Cuticle Detective Inaba


Tür: Komedi, Aksiyon, Gizem, Doğaüstü Güçler, Shounen


Bölüm: 12


Yıl: 2013
 
 
Konusu:
Inaba Hiroshi, yapay olarak insan ve kurt genlerinin birleşmesi sonucu üretilmiş, insanların saçlarını inceleyerek ve onları tadarak bilgi edinebilme gücüne sahip özel bir dedektiftir. Yediği saçın rengine göre gücü değişebilmektedir ve kurda daha çok benzeyen bir görünüş alabilmektedir. Eskiden Ogino (polis memuru) ile çalışan Hiroshi, şimdi ise karşı cinsin kıyafetlerini giymekten hoşlanan sekreteri Yuuta ve *neredeyse* normal sıradan bir çalışan olan Kei ile kendi dedektiflik bürosunu işletmektedir. Baş düşmanları şeytani beyne sahip bir keçi olan sahte para üreticisi Don Valentino ve her zaman kafasını bir poşetle saklayan sadık hizmetkarı centilmen samurai Lorenzo'dur. Birbirinden ayrı olaylar etrafında dönen çoğu bölüm, Hiroshi ve arkadaşlarının Don'u çaresiz bir şekilde tutuklamaya çalışmasını anlatmaktadır.

 

 

Evet komedi ama yine de dedektif medektif görünce, hele bi de özel güçleri olan yarı insan yarı kurt bir karakter olduğunu görünce biraz daha ciddi bir şey beklemiştim başta, en azından bir olayı vardır dedim, aslında izlerken öyleymiş gibi de hissettiriyordu, ama yok arkadaş, bir bakıyorsun tam ciddileşmeye başlıyorlar saniyeler içinde tüm ciddiyet kayboluyor hemen ardından :D Bu şekilde yazınca sanki şikayetçi oluyorum gibi gelmiş olabilir ama değilim asla :D

Evet, başta bir hedef bir uğraş beklediğim için izlerken "ne bu şimdi" kafasında izledim ama daha sonra anladım ki hiçbir ciddiyet yok, ve bize bir ciddiyet sunma niyetleri de yok, ben de salıverdim ve sonrasında eğlencenin dibine vurdum :D Cidden hiçbir beklenti içinde değilken izlediğinde çok komik ve eğlenceli bir seri :D Karakter açısından bol ve bence güzel karakterlere sahip. Ben izlerken çok eğlendim, kafa dağıtmalık ideal. Hekrese öneririm ^^

 

 

___________________

Kaynak: turkanime.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

One Piece

  One Piece   (hala yayınlanmaya devam ediyor) - GÜNCELİM   Tür: Aksiyon, Macera, Komedi, Süper Güçler, Dram, Fantastik, Shounen   Bölüm: ∞ ...