4 Haziran 2023 Pazar

Tonari no Kaibutsu-kun (My Little Monster)


Tür: Hayattan Kesitler, Komedi, Romantik, Okul, Shoujo


Bölüm: 13 + 1 OVA + 1 Special


Yıl: 2012
 
 
Konusu:
Shizuku Mizutani, pek arkadaşı ve sosyal hayatı olmayan, sadece derslerini ve kariyerini düşünen, duygusuz yapıya sahip lise öğrencisi bir kızdır. Öğretmeninin isteğiyle bir gün kavga ettiği için kısa süreli uzaklaştırma cezası alan Yoshida Haru'ya ders notlarını götürür.
Herkes tarafından korkunç biri olarak tanınan Yoshida, aslında arkadaş canlısı, çok zeki, fakat duygularını iyi ifade edemeyen biridir. Yoshida'nın çevresinde arkadaş gibi gözüken menfaatçi insanların olması, duygusuz biri olmasına rağmen Shizuku'yu rahatsız eder.
Yoshida'nın da bu durumu fark etmesiyle artık çevresinde arkadaş olarak sadece Shizuku kalır. İkilinin bundan sonra arkadaşlıkları yavaş yavaş ilerleyecektir.

 

 

Bana göre hiçbir shoujo anime aşırı etkileyici olmadığı gibi bu da aynı şekilde. Elbette kötü demiyorum, güzel de hani ama daha çok öylesine zaman geçirmelik, hafif, pek yormayan, azıcık eğlendiren, biraz da güldüren bir şey arıyorsanız izlenecek bir tür bu da bütün shoujo animeler gibi. Ben genelde böyle serileri ağır bir animenin ardından kafa dinlendirmelik olarak izliyorum :D Romantizm sevdalıları ne düşünür bilmem, belki onların bayılacacağı türden bir animedir, çünkü baya her yerde gördüğüm için izlemiştim bunu da. Acaba shoujo anime düşkünü olsaydım ne düşünürdüm hakkında :D

 

 

____________________

Kaynak: turkanime.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

One Piece

  One Piece   (hala yayınlanmaya devam ediyor) - GÜNCELİM   Tür: Aksiyon, Macera, Komedi, Süper Güçler, Dram, Fantastik, Shounen   Bölüm: ∞ ...