5 Haziran 2023 Pazartesi

Yuri on Ice


Tür: Komedi, Spor


Bölüm: 12 + 1 special


Yıl: 2016
 
 
Konusu:
Tüm Japonya’nın umudunu omuzlarında taşıyan 23 yaşında Yuri Katsuk Artistik Buz Pateni Grand Prix elemelerinde büyük bir hüsranla sonuncu olur ve artık ne yapacağını bilmez halde, eğitimini tamamlayarak bir yıl sonra ailesinin evine döner. Bir yarısının buz patenininden emekli olmak, diğer bir yarısının ise devam etmek istediğini hissetmektedir. Bu karışık duygular içerisinde dönüp dururken karşısında küçüklüğünden beri hayran olduğu, idolü olarak gördüğü Victor Nikiforov‘u görür. Artistik buz pateninde beş kez şampiyon olmuş ve herkesin buz pateni dehası olarak bildiği Victor Nikiforov, Yuri‘ye koçu olmayı teklif eder. Böylece Yuri Katsuki bir kez daha artistik buz pateni eğitimlerine başlar. Amaç; geçen seneki Grand Prix finallerinde birinci olmaktır.
 

 

Baya sevilen ve konuşulan bir anime olduğu için ve ayrıca Yuzuru Hanyu'yu keşfetmemin de heyecanına büyük bir hevesle izlemeye başlamıştım ama malesef beklediğim kadar etkilemedi beni. Zaten anladığım kadarıyla Yuzuru Hanyu'nun Evgeni Plushenko'ya hayranlığından esinlenmiş bir anime.

Ayrıca neden bilmiyorum ama her spor animesinde olduğu gibi burda da bromance var.

Aslında anime kötü değil, idare eder diyebilirim ama çok daha iyi olabilirmiş, o heyecanı pek yaşatamadı bana izlerken. Yuzuru'nun yarışmalardan herhangi bir videosunu açıp izlesen daha çok heyecanlanırsın ve daha çok büyülenirsin mesela :D

Ben yine de Yuzuru'ya Yuzu on Ice demeye devam ediyorum :D kim bilir belki ilerde böyle bir anime de yapılabilir, daha başarılı olabilir bence ^^

 

 

_____________________________

Kaynak: figurex.net; turkanime.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

One Piece

  One Piece   (hala yayınlanmaya devam ediyor) - GÜNCELİM   Tür: Aksiyon, Macera, Komedi, Süper Güçler, Dram, Fantastik, Shounen   Bölüm: ∞ ...