2 Haziran 2023 Cuma

Oreimo

 Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai (My Little Sister Can't Be This Cute)


Tür: Komedi, Romantik, Yaşamdan Kesitler
 


Sezon 1
Bölüm: 12 + 4 OVA
Yıl: 2010 - 2011
 


Sezon 2
Bölüm: 13 + 3 OVA
Yıl: 2013

Konusu:
Kyousuke Kousaka 17 yaşında normal bir lise öğrencisidir. Arasının her zaman kötü olduğu Kirino adında bir kız kardeşi vardır. Kız kardeşi Kirino, 
Kyousuke’yi her zaman küçük görmekte ve onu reddetmektedir. Bir gün Kyousuke evde, “Kızkardeşle Aşk Yap!” adlı bir hentai video oyunu bulur. Bunun kime ait olduğunu bulmaya çalışan Kyousuke, DVD’nin kız kardeşine ait olduğunu öğrendiğinde şok geçirir ve bu noktadan sonra olaylar biraz değişir.

 


Açıkcası pek beğenemediğim bir seri, ensest ilişkileri konu almasından dolayı izlerken rahatsız olmuştum, neden bu kadar seviliyor anlam veremedim, baya sevildiği için izlemiştim zaten ama benlik değil pek, bu rahatsız edici ensest ilişki konusu yüzünden komedi tarafını da pek hissedemedim ben açıkcası.

 

 

___________________

Kaynak: turkanime.net

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

One Piece

  One Piece   (hala yayınlanmaya devam ediyor) - GÜNCELİM   Tür: Aksiyon, Macera, Komedi, Süper Güçler, Dram, Fantastik, Shounen   Bölüm: ∞ ...